Thursday 23 January 2014

My Crush ♥

Hello!!Semalam saya sorang sorang melayu yg baris dengan cina sebab semua melayu perempun pergi menari..saya xnak masuk menari sebab sy x suka sangat sekolah baru ni.. oklah sampai situ pasal menari... mase nak rehat saya turun tangga yg saya selalu guna tu... pastu saya x perasan yg crush sy ade dekat situ.. pastu mase sy baru nak turun 15 anak tangga lagi dia pandang sy.. terberhenti sekejap pastu buat x tahu je ..dia pandang sy sampai sy dah habis turun tangga.. Gembiranye bila jumpa dia tadi... dua hari sudah masse bahasa ingeris saya dengancrush sya same kelas.. sy terpandang dia..pastu masa sy terpandang dia tu dia memang pandang saya... pastu saya terus cepat cepat pandang depan...

saya geram betul dengan sorang budak form 1 ni dia boleh pelak suka dekat crush sy tu macam lah dia kenal sape crush sy tu... crush sy pun x kenal dia...

okay lah sampai sini je okay bye!!

No comments:

Post a Comment